شنبه , می 18 2024
خانه / توری فایبرگلاس / صادرات توری فایبرگلاس به ترکیه با ارزان ترین قیمت

صادرات توری فایبرگلاس به ترکیه با ارزان ترین قیمت

صادرات توری فایبرگلاس به ترکیه با ارزان ترین قیمت در این مرکز فروش انجام می شود لذا جهت استعلام قیمت و شیوه ارسال بار به گمرک می‌توان با مشاور فروش تماس حاصل فرمایید‌.

تار و پود توری فایبرگلاس را الیاف شیشه تشکیل داده که به دلیل استحکام و مقاومت بالای الیاف شیشه از این محصول در صنایع مختلف همچون ساختمان سازی به هدف مقاوم سازی سازه های بتنی استفاده می شود.

این محصول در کارخانجات پیشرفته در ابعاد و وزن های متنوع به تولید رسیده که هر کدام کاربردهای ویژه خود را برخوردار هستند برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه فرمایید.

صادرات توری فایبرگلاس به ترکیه

صادرات توری فایبرگلاس به ترکیه از مجموعه فعالیت‌های این شرکت بازرگانی می باشد که بدون وقفه صورت می پذیرد و به دلیل کیفیت درجه یک محصول و قیمت مناسب نظر متقاضیان زیادی را در داخل و خارج از کشور را به خود جلب نموده است.

چند مورد از خواص توری فایبرگلاس است که سبب افزایش روز افزون مشتریان این محصول شده است شامل طول عمر بالا، عدم پوسیدگی و جذب آب، وزن سبک، حمل و نقل راحت، ابعاد و اوزان مختلف و … می شوند.

بدون شک می دانید محصولاتی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند باید از نظر کیفیت عالی و تمام استاندارد های جهانی را داشته باشند تا بتوانند مجوز صادرات را دریافت کنند اگر تمایل به دریافت این محصول با بهترین شرایط و سریعترین زمان ممکن را دارید این فرصت گرانبها را از دست ندهید و جهت ثبت سفارش غیر حضوری به مدیر فروش وب سایت مراجعه فرمایید.

ارزان ترین قیمت توری فایبرگلاس جهت صادرات

ارزان ترین قیمت توری فایبرگلاس جهت صادرات

برخی از کاربرد های بی شمار توری فایبرگلاس شامل موارد زیر می شود:

  1. تقویت کننده سقف و دیوار های گچی و سیمانی
  2. زیر سازی برای نصب سنگ، کاشی و سرامیک
  3. ایجاد بافت یکپارچه در دیوار ها و کف برای پیشگیری از ترک
  4. سازگاری با رزین های مختلف برای تقویت کف و سطوح ساختمانی

با توجه به اینکه توری فایبر گلاس انواع متنوعی دارد یکی از پرفروش ترین آنها توری پشت سنگ است که از نوع بدون چسب می باشد و از الیاف شیشه و پی وی سی تشکیل شده از همین رو مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و فشار خواهد داشت.

ارزان ترین قیمت توری فایبرگلاس جهت صادرات را نمایندگی های معتبر به دلیل حذف واسطه ها و رابطه مستقیم با تولید کننده عرضه خواهند کرد  لذا اگر به صورت اینترنتی اقدام به تهیه محصول نمایید بهترین حاشیه سود را از آن خود خواهید کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شماره موبایل: 09124897400
پست الکترونیکی: Adgroup707@gmail.com

درباره‌ی asadi

حتما ببینید

مزایای فروش عمده مش فایبرگلاس AR یا مقاوم در برابر قلیایی توسط بزگترین واردکننده و تولید کننده در ایران با ارزانترین قیمت توسط نمایندگی انجام می شود

مزایای فروش عمده مش فایبرگلاس AR

مزایای فروش عمده مش فایبرگلاس AR یا مقاوم در برابر قلیایی توسط بزگترین واردکننده و …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *