شنبه , می 18 2024
خانه / توری فایبرگلاس / خرید توری حصیری فایبرگلاس در الیاف مختلف

خرید توری حصیری فایبرگلاس در الیاف مختلف

خرید توری حصیری فایبرگلاس در الیاف مختلف را اگر به صورت اینترنتی انجام دهید بدون شک با کاهش چشمگیر قیمت‌ها مواجه خواهید شد بنابراین شما را جهت ثبت سفارش به این سایت دعوت می نماییم.

صنعت فایبرگلاس از پرکاربردترین صنایع در عصر حاضر محسوب می شود که به دلیل مقاومت بالا و قیمت ارزان محصولات در ساختمان سازی، تولید خودرو، کشتی‌سازی و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این موضوع که فایبرگلاس نوعی کامپوزیت است در فرآیند تولید آن از ترکیب الیاف شیشه و مواد پلیمری استفاده می شود الیاف حصیری از مهمترین الیاف پشم شیشه در تولید فایبرگلاس به شمار میروند.

مرکز خرید توری حصیری فایبرگلاس

مرکز خرید توری حصیری فایبرگلاس در تهران این محصول را به صورت عمده با کیفیت درجه یک و قیمت کف بازار در اختیار متقاضیان قرار می دهد لذا اگر قصد استعلام قیمت و ثبت سفارش را دارید به مدیر فروش وب سایت مراجعه فرمایید.

به طور کلی اشکال مش فایبرگلاس به چهار دسته: حصیری، سوزنی، متری و تیپ تقسیم شدند که هر کدام کاربردهای ویژه ای دارند از پرفروش ترین آنها می توان به توری حصیری اشاره کرد که با دستگاه های تمام اتوماتیک به روز دنیا با کیفیت درجه یک به تولید رسیده و به بازار عرضه شده است.

از ویژگی های منحصر به فرد فایبر گلاس علاوه بر یک عایق تمام عیار بودن می توان به این نکته اشاره کرد که این محصول می تواند در بعضی مواقع از فولاد محکم تر یا از هر قطعه صنعتی سبک تر باشد از همین رو دارای طیف وسیعی از کاربرد می باشد.

قیمت توری حصیری فایبرگلاس در الیاف محتلف

قیمت توری حصیری فایبرگلاس در الیاف محتلف

از مشهورترین تقویت کنندگان در صنعت کامپوزیت می‌توان به الیاف شیشه اشاره کرد که در انواع متنوع با کاربردهای خاص تولید و به صورت تجاری مورد معامله قرار می گیرند از مهمترین اهداف استفاده از الیاف شیشه همچون: حصیری در کامپوزیت های مهندسی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. استحکام و مقاومت بسیار عالی
  2. از دست ندادن خواص مکانیکی در دمای بالا
  3. مقاومت رطوبت و خوردگی
  4. قیمت نسبتاً ارزان

برای مشاهده لیست قیمت توری فایبرگلاس در الیاف مختلف می ‌توان به راحتی از طریق فضای مجازی با مشاور فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا علاوه بر اطلاع از قیمت روز محصول شما را در زمینه کاربرد محصول، طریقه ثبت سفارش و نحوه ارسال بار راهنمایی کند.

خریداران گرامی برای دریافت این محصول با کیفیت درجه یک و پایین ترین قیمت بازار در سریعترین زمان ممکن فرصت را از دست ندهند و همین حالا برای خرید اقدام نمایید تا یک خرید پر سود را تجربه کرده باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شماره موبایل: 09124897400
پست الکترونیکی: Adgroup707@gmail.com

درباره‌ی asadi

حتما ببینید

مزایای فروش عمده مش فایبرگلاس AR یا مقاوم در برابر قلیایی توسط بزگترین واردکننده و تولید کننده در ایران با ارزانترین قیمت توسط نمایندگی انجام می شود

مزایای فروش عمده مش فایبرگلاس AR

مزایای فروش عمده مش فایبرگلاس AR یا مقاوم در برابر قلیایی توسط بزگترین واردکننده و …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *